مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-13اجتماعي

خبر خوب| نوجوان نابغه روستای سرنجینه را بشناسید


چه از پایان انتظار 8 ساله زائران بگوییم، چه از مردی کارآفرین و نوجوانی نابغه و یا حتی دریاچه اوان که مثل نگینی خوشرنگ در دل کوهستان می درخشد، - گروه خبر خوب - به قول دوستی، بچه که بودیم از بین 300 کلمه املایی که می نوشتیم، فقط غلط هایمان را شمرده می شد و کاری با چندصد کلمه ای که درست نوشته بودیم نبود.

معلم ها به وظیفه شان عمل می کردند اما همیشه دلمان پر بود که چرا کسی خوب نوشتن هایمان را نمی بیند! شاید این نقل قول حتی در زندگی های ما نیز جریان داشته باشد و عزیزانمان دلشان بگیرد از اینکه چرا همیشه اشتباهاتشان را بیشتر از خوبی هایشان می بینیم و قدردان محبتشان نیستیم؛ پس جا دارد به عنوان افرادی پایبند به خوب دیدن، بیشتر از همیشه روی مهارت چشم پوشی از خطای یکدیگر کار کنیم و تمرکزمان را بگذاریم روی دیدن خوبی هایی که به عنوان نقطه پیوند ما و عزیزانمان می توانند زندگی شادتری را پیش رویمان قرار دهند.

  بالاخره 8 سال چشم انتظاری به پایان رسید اعزام اولین کاروان عمره از 28 آذرماه وقتی در سال 94 و با خدشه دار شدن حیثیت عمومی ملت ایران، پرونده اعزام به مکه مکرمه و مدینه منوره بسته شد؛ عاشقان این سفر معنوی نمی دانستند انتظارشان چقدر قرار است به طول بینجامد که خب با توجه به شرایط سیاسی، این انتظار به 8 سال رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| نوجوان نابغه روستای سرنجینه را بشناسید

خبر خوب| نوجوان نابغه روستای سرنجینه را بشناسید